Grupa DrIT

Pulpit Kontrahenta

enova365 Pulpit Kontrahenta to platforma online (rozwiązanie typu B2B) skierowane do kontrahentów (odbiorcy/dostawcy). Rozwiązanie automatyzuje składanie zamówień, ich obsługę oraz obieg dokumentów.

Funkcjonalność enova365 Pulpit Kontrahenta umożliwia:

  • samodzielne wystawianie dokumentów przez kontrahenta: zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy, oferty od dostawcy,
  • dostęp kontrahenta do własnych rozrachunków
  • dostęp do listy towarów oraz grup towarowych, w tym zamienników
  • wyświetlanie zdjęć towarów i informacji o dostępności towarów w magazynie,
  • edycja własnych danych (adres, dane kontaktowe, osoby kontaktowe)
  • przeglądanie i odbieranie faktur
  • drukowanie dostępnych w panelu dokumentów,
  • przeglądanie promocji
  • dostęp do indywidualnych warunków handlowych kontrahenta
  • informacje o zadaniach CRM kontrahenta,
  • powiadomienia o wystawionych dokumentach.


Rozwiązanie jest dostępne również w języku angielskim.

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.

Zadzwoń aby usyskać więcej informacji: 22 862 84 93