Pulpit Kontrahenta
enova365 Pulpit Kontrahenta to platforma online (rozwiązanie typu B2B) skierowane do kontrahentów (odbiorcy/dostawcy). Rozwiązanie automatyzuje składanie zamówień, ich obsługę oraz obieg dokumentów.
Funkcjonalność enova365 Pulpit Kontrahenta umożliwia:
- samodzielne wystawianie dokumentów przez kontrahenta: zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy, oferty od dostawcy,
- dostęp kontrahenta do własnych rozrachunków
- dostęp do listy towarów oraz grup towarowych, w tym zamienników
- wyświetlanie zdjęć towarów i informacji o dostępności towarów w magazynie,
- edycja własnych danych (adres, dane kontaktowe, osoby kontaktowe)
- przeglądanie i odbieranie faktur
- drukowanie dostępnych w panelu dokumentów,
- przeglądanie promocji
- dostęp do indywidualnych warunków handlowych kontrahenta
- informacje o zadaniach CRM kontrahenta,
- powiadomienia o wystawionych dokumentach.
Rozwiązanie jest dostępne również w języku angielskim.