Każde rozwiązanie informatyczne, nawet najlepiej wdrożone, aby działało niezawodnie, powinno być na bieżąco serwisowane. Usługi serwisowe świadczone przez naszych doświadczonych konsultantów, dedykowane są przedsiębiorstwom, które mają świadomość, że wdrożony system to ważna dla firmy inwestycja. Usługi, świadczone w ramach umowy serwisowej, przeznaczone są dla użytkowników, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz wsparcia w codziennej pracy z systemem.
Przygotowaliśmy komfortowe pakiety serwisowe zróżnicowane w zależności od potrzeb naszych klientów:
ZAKRES PAKIETU | PODSTAWOWY | KOMFORT | PRESTIŻ | VIP |
LICZBA GODZIN (MIESIĄC) | 4 | 8 | 14 | 20 |
INFORMOWANIE O AKTUALIZACJACH | ⬤ | ⬤ | ||
AKTUALIZACJA SYSTEMU | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
USUWANIE WAD | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
KONSULTACJE ZDALNE / TELEFONICZNE | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
WIZYTY W SIEDZIBIE KLIENTA | ⬤ | ⬤ | ||
SZKOLENIA UŻYTKOWNIKÓW | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
ROZWÓJ SYSTEMU | ⬤ | ⬤ | ⬤ | ⬤ |
PRACE PROGRAMISTYCZNE | ⬤ | ⬤ | ⬤ | |
GWARANTOWANY CZAS REAKCJI | ⬤ | ⬤ | ⬤ | |
DEDYKOWANI KONSULTANCI | ⬤ |
Pakiety serwisowe rozliczane są w postaci miesięcznego ryczałtu, którego wysokość uzależniona jest od wybranego pakietu.
Klientom, którzy potrzebują sporadycznej pomocy w codziennej pracy z systemem, proponujemy współpracę w formie doraźnego wsparcia serwisowego. Rozliczenie usługi odbywa się na podstawie faktycznie wykorzystanego czasu pracy naszych konsultantów.
Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.