Czy wiesz, że? enova365 i automatyczne logowanie
System enova365 posiada funkcje, które na pozór nieistotne, sprawiają, że korzystanie z systemu ERP, staje się proste i przyjemnie. Jedną z takich funkcji jest możliwość zautomatyzowania logowania do programu. W dobie tysiąca dostępów do różnych platform coraz trudniej zapamiętać wszystkie loginy. Sprawa staje się prostsza, gdy system sam podpowiada login do systemu, a zadaniem użytkownika jest jedynie wpisanie własnego, indywidualnego hasła. Automatyczne logowanie może ustawić sobie każdy użytkownik systemu enova365 - poniżej przedstawiamy krótki opis na przykładzie loginu: Administrator.
Jak skonfigurować automatyczne logowanie?
Logujemy się do systemu enova365 (jeszcze wybieramy użytkownika z listy dostępnych użytkowników - w poniższym przykładzie jest to Administrator). Logując się wpisujemy nasze indywidualne hasło:
Po zalogowaniu się do systemu, będąc w głównym menu przechodzimy do: Właściwości bazy danych, gdzie po kliknięciu pojawi się nowe okno (zgodnie z pkt.3):
Przechodzimy na zakładkę Operator i uzupełniamy pole Operator (wpisujemy takiego operatora jaki został nam nadany) oraz własne hasło dostępu. Po uzupełnieniu danych klikamy Ok i wychodzimy:
Po wylogowaniu i próbie ponownego logowania można zauważyć, że operator automatycznie się podstawił (system sam podpowiedział naszą nazwę użytkownika). Teraz wystarczy wpisać hasło i jesteśmy zalogowani do systemu enova365:
Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach systemu ERP enova365? - napisz lub zadzwoń do nas: kontakt. Nasi eksperci chętnie umówią się na dodatkowe konsultacje. Dla Klientów, którzy potrzebują bieżącego wsparcia, podczas użytkowania systemu, przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety serwisowe.