CRM zarządza i wspiera utrzymywanie relacji z klientami. Rozwiązanie wykorzystywane jest przez firmy o różnych profilach działalności, szczególnie polecane do działów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów.
Oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o klientach/kontrahentach i planowanych oraz zrealizowanych kontaktach, pomaga skutecznie organizować pracę w firmie, dopasowując się do jej unikalnego modelu biznesowego i sposobu działania. Pozwala na definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii, co umożliwia dostosowanie programu do potrzeb przedsiębiorstwa.
Moduł enova365 CRM w połączeniu z modułami: Serwis oraz Wypożyczalnia pozwala na pełną obsługę usług w zakresie serwisowania rządzeń i maszyn oraz ich wypożyczania.
System pozwala na rejestrację zadań oraz zdarzeń. Zadania to czynności jakie użytkownik ma do wykonania - mogą to być spotkania z klientami, wysyłka oferty handlowej. Zdarzenia z kolei to działania, które zostały zrealizowane z naszymi klientami np. notatka z rozmowy telefonicznej, przesłany mail do klienta. enova365 daje łatwy dostęp do informacji o działaniach (zadaniach i zdarzeniach) w różnych kontekstach. W kartotece kontrahenta można obejrzeć listę wszystkich aktywności związanych z danym kontrahentem (klientem). Na liście zadań przypisanych do użytkownikach (tzw. moje zadania), może zobaczyć zadania, które zostały przydzielone do wykonania oraz te, które użytkownik przydzielił do wykonania innym osobom.
Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Kampania to grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale prowadząca do osiągnięcia wspólnego celu np. zwiększenie sprzedaży.
Szukasz oprogramowania dla swojej firmy? Doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy.